Naše lahve dostávají nový kabát

Už je to 20 let, co vzniklo naše logo spojením názvu vinařství s jednoduchým symbolem révy vinné. Tak jako dozrálo víno, tak jsme dozráli i my a rozhodli se logo změnit. Chtěli jsme vytvořit logo nezaměnitelné za ostatní, s naším vlastním otiskem a s úctou k prostředí, ze kterého naše víno pochází.

Ač je většina našich vín s typickou etiketou, jedno přeci jen už léta vyčnívá. Je to vámi tolik oblíbené Frizzante, kterému specifickou etiketu s perlením vytvořila Lemka Otáhalová. A protože jsme byli Lemčinou prací nadšeni stejně jako vy, oslovili jsme ji i pro tak velký úkol, jako změna celé identity našeho vinařství.

Co je v novém logu obsaženo?

Náš otisk – Lemku na první pohled zaujal stůl z pískovce, který je součástí posezení u sklepa a přitom svým vzhledem skromně vykukuje. 

Úcta k prostředí – hospodaříme i žijeme v krajině kolem Kamenného vrchu v Kurdějově. Kolem přírodní památky, kde roste jeden z nejvýznamnějších komplexů stepních trávníků, několik chráněných druhů rostlin a živočichů. 

Nezaměnitelnost spojení tvaru pískovcového stolu s Kamenným vrchem, Lemka vytvořila něco nezaměnitelného a pro nás velmi osobního. Věříme, že si logo zamilujete stejně jako to víno, které si večer s chutí otevíráte.

Barvy

Barevnost loga přirozeně vyplynula. Zlatá barva pískovce a tmavě hnědá barva půdy. To jsou ony!

S novým logem měníme design etiket, záklopek a barvu lahví

Jako vy dlaní objímáte lahev vína, když si naléváte sklenku, tak i samotnou lahev obejme nová etiketa. Je složena z jedné části speciálního papíru a lahev objímá po téměř celém jejím obvodu. Šedá nepravidelná linka uprostřed a zlatý proužek na spodní části etikety znázorňují horizont Kamenného vrchu a krajiny kolem Kurdějova. Jsou jemným spojením přední části etikety s logem se zadní částí s informací o víně. Každé víno má také svůj unikátní QR kód, který vám ukáže o víně, které právě pijete, ještě trošku víc.

Záklopky, které korunují hrdlo lahve, budou mít nově matný černý povrch se zlatavě-bronzovou barvou loga. Nahradí tak českou vlajku, která je povinnou známkou českých vín. Vlajku nyní najdete na zadní části etikety, a tak budete na první pohled vědět, po kterém víně sáhnout ve vaší vinotéce. 🙂

Změna se dotkne i barvy lahví. Doposud jsme plnili bílá vína do čirých lahví a červená do olivově zelených. Máme bílé i červené rádi stejně, a tak jsme sjednotili i barvu jejich lahví na olivovou. 

Co se však určitě nezměnilo je naše láska k vínu a jeho chuť, která je důležitější než všechna loga světa.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů